Sudah lama suami tk jalankan tanggungjawab batin pada isteri. Tergamam satu hari isteri bagi satu isyarat menggoda pada suami. Tak sangka akhirnya ini yang terjadi.

Hi.. nak kongsi cerita pasal realiti sebuah relationship. Yg positif jadikan pelajaran, yg negatif jadikan sempadan. Aku seorang wanita 30-an, dah 6 tahun kawen dan ada 2 cahaya mata. Aku nak cerita pasal satu turning point utk kisah cinta halalku. Anak 1st lahir dlm tahun pertama relationship kami (aku term kan relationship, bunyi hipster sikit). Masa […]

Continue Reading

Gadis ini masih lagi suci walaupun dah dekat 9 bulan kahwin dgn lelaki pilihan keluarganya. Satu hari dia sorok sorok bukak fon suaminya. Alangkah terkejutnya dia bila tengok aktiviti aktiviti suami diluar.

Saya telah berkahwin dengan suami selama 4 tahun dan di kurniakan seorang anak perempuan. Kami berkahwin atas pilihan keluarga. Saya langsung tak kenal suami, tempoh perkenalan hanyalah sebulan dan kami terus di ijabkabul. Orang kata, kalau mak ayah yang pilih InsyaAllah memang yang terbaik. Selepas berkahwin kehidupan sungguh manis dan bersemut pada awalnya. Kami hanya […]

Continue Reading

Masa bini tk ada kt rumah maid selalu pakai pakaian yg menggoda. Iman suami jadi tipis. Dan tak sangka akhirnya ini yg terjadi.

Foto sekadar hiasan. Aku berkahwin selama 7 tahun, Alhamdulillah aku bahagia, isteri aku seorang yang penyabar, dengar kata, hormat org, sempurna dimata aku. Pernah teringat sekali, aku dibuang kerja, isteri aku berbanting tulang tolong aku, bini aku berniaga jual nasi lemak dan kuih, bini aku pandai masak, so tak hairan kalau jualannya semua habis.. mulai […]

Continue Reading

Permaisuri selamber je naik tren ke Klia. Pemandu pula yg risau. Tak sangka akhirnya ini terjadi.

Menaiki bas, makan durian tepi jalan, berhenti makan mee bandung di gerai, sebut apa sahaja semua perkara yang rakyat kebiasaan lakukan, baginda pernah rasai semua itu juga. Baru baru ini, Raja Permaisuri Agong Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah hari ini sekali lagi telah menarik tumpuan rakyat apabila baginda berkenan mencemar duli dengan menaiki tren […]

Continue Reading

Suami pelik kenapa isteri suka sangat dengan hujan. Akhirnya suami tak tahan dengan rasa yg tertanya tanya suami terus tanya family dia apa sebabnya. Tak sangka family dia jawab macam tu.

Hai, sebelum korang berkahwin mesti ramai yang tahu sedikit je pasangan kita. Kalau tahu pun setakat reaksi atau percakapan dari pasangan kita. Dah kahwin baru lah kita tahu macam mana sebenar. Aku dengan isteri baru berkahwin 3 tahun. Sebelum tu kita orang bercinta lebih kurang dua tahun. Sepanjang bercinta tu, aku tahu dia ni memang […]

Continue Reading

Kawan wanita ini baru lepas berpisah dengan suami. Lepas berpisah kawan dia kerap datang ke rumah. Suami wanita ini tak ambil kisah. Sampai lah satu hari wanita ini nampak kawan dia dan suaminya sedang buat sesuatu.

Assalamualaikum admin sy pn nak meluah dan kongsi cerita. Sy berumur 32tahun, sy ada kawan yg rapat sgt mcm keluarga sy sndiri sejak dari darjah 6 sehinggalah kami berkahwin masing2. Tp hubungan dia dgn suami dia cuma bertahan 2tahun retak sbb ada org ketiga, jadi suami dia lepaskan dia. masa dia sedih dan hampir nak […]

Continue Reading

Ank mat saleh ini menangis tk berhenti sampai bising satu kapal terbang. Apa yg wanita berhijab ini buat membuatkan ibu bapa ank itu terkejut dan tergamam.

Terbaca sebuah kisah yang cukup mengharukan, tindakan seorang wanita berhijab yang menaiki kapal terbang menuju destinasi dalam negara telah membuatkan sepasang suami isteri dari Eropah berasa kagum. Anak pasangan ini dikatakan telah menangis dengan kuat tidak henti-henti di dalam pesawat membuatkan penumpang rasa terganggu. Pelbagai cara telah dilakukan oleh mereka untuk memujuk anak kecil itu […]

Continue Reading

Selalu beri rangsangan motivasi kepada dirinya. Macam vitamin sebab selalu ada dengannya. Bersemut Dai Farhan memuji isterinya itu.

Pendakwah sensasi Da’i Farhan menyifatkan isteri barunya, Noorainul Naqim Mohd Radzi atau lebih dikenali dengan nama Dr. Airen sebagai vitamin untuk dirinya. Farhan atau nama sebenarnya, Nik Ahmad Farhan Nik Mohamad berkongsi secara eksklusif dengan Gempak mengenai keperibadian isterinya. “Alhamdulillah, dia sangat memberikan rangsangan motivasi kepada saya. Kemana sahaja saya pergi, dia selalu ada.Jadi, saya […]

Continue Reading

Lepas 7 tahun kahwin dengan Lisa Surihani akhirnya Yusry luahkan sesuatu. Tak sangka begini rupanya keadaan rumahtangga mereka.

“Sayang, kita sudah hidup bersama selama tujuh tahun. Sudah pasti dalam mana-mana perkahwinan ada masa susah dan senang. Saya sangat cintakan awak. Selamat Hari Kita 7,” kata pelakon dan pengarah terkenal Yusry Abd Halim sempena meraikan ulang tahun perkahwinannya yang ketujuh bersama pelakon popular Lisa Surihani. Yusry, 45, menerusi Instagram berkata, dia bersyukur kerana mereka […]

Continue Reading

Video setelah lama berdiam diri dengan apa yang terjadi akhirnya isteri kedua Dai Farhan buat satu pengakuan yang mengejutkan warganet.

Menghormati adalah salah satu asas yang paling penting perkahwinan. Tanpa itu, suatu perkahwinan itu boleh runtuh. Tidak menghormati boleh terjadi dalam banyak bentuk, termasuk ledakan marah dan tanpa mempedulikan perasaan pasangan masing-masing.Sesetengah perkahwinan yang gagal dan berakhir sebelum ia dimuktamadkan di atas kertas, dan biasanya terdapat tanda-tanda yang menandakan ia telah runtuh. Tidak ada yang […]

Continue Reading