Pak sedara tampil pula. Beliau bongkarkan sesuatu perkara tentang bapa Aqish yang mengejutkan warganet. Tak sangka benda ni pernah jadi masa Aqish bersama bapanya dulu

Dugaan yang menimpa pelakon kecil yangberbakat ini, Puteri Balqis baru-baru ini telah mendapat perhatian warganet dan ramai juga rakan-rakan artis yang simpati dengan nasibnya. Bukan sahaja s4kit, dia juga terpaksa menjual buku puisinya di jalanan demi menampung kehidupan. Ramai juga yang tampil membantu sehingga sumbangan yang diterima oleh Balqis mencecah lebih RM100,000. Malah, kesemua buku […]

Continue Reading

Isteri izinkan suaminya kahwin lain. Suaminya sengaja tak balik rumah berbulan lamanya untuk tengok reaksi isteri pertama macam mana. Satu hari suami balik suami terkejut tengok keadaan isteri pertamanya itu.

Sedih dan begitu terasa dengan penulisan suami ini. Harap cerita di bawah ini boleh menjadi pengajaran kepada sesiapa yang membaca. Sy ada dua isteri, Syu ( isteri pertama) dan Mira ( isteri kedua). Sy dan Syu kenal tahun 2012. Kami kenal di tempat kerja, salah satu multinational corporation terbesar di Malaysia. Syu auditor, sy IT […]

Continue Reading

Isteri dilepaskan gara gara suami bantu wanita hamil tolak troli. 6 tahun kahwin tak ada zuriat membuatkan isteri larang suami berbaik dgn ank sedara sendiri

Gambar sekadar hiasan. Assalamualaikum semua. Terima kasih admin jika kisah saya ini tersiar diruangan confession ini. Nama saya Rina. Ada satu kisah yang ingin saya kongsikan untuk semua buat pengajaran. Usia saya 37 tahun, sepatutnya diusia begini saya telah bahagia bersama suami dan anak-anak. Jika saya tidak melakukan kesilapan 16 tahun yang lalu saya yakin […]

Continue Reading

Setelah lama bermain teka teki kini Mona tampil bongkarkan sesuatu yg mengejutkan tentang rumahtangganya bersama Pekin. Warganet terkedu dan tak sangka begini keadaan rumahtangga mereka.

Hi kepada semua pembaca Empire Media Network πŸ™‚ Moga komen yang murni murni dan baik baik je ye dibawah artikel ni! Selamat membaca! Jangan lupa like dan komen artikel dibawah πŸ˜‰ Berita perkahwinan pasangan selebriti Pekin Ibrahim dan Mona Allen pada 7 Disember lalu mengejutkan banyak pihak. Apatah lagi majlis pernikahan pasangan itu hanya dihadiri […]

Continue Reading

Suka main graf antara sebab Aqish nak main Forex. Tak sangka akhirnya ibu Aqish pula tampil bersuara dedahkan perkara sebenar

Mak kepada pelakon cilik, Puteri Balqis Azizi iaitu Norashikin Mohd Aziz menafikan d4kwaan segelintir pihak dia mendapat sumbangan RM100,000 daripada Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia (Finas). Norashikin ketika dihubungi berkata, dia terk1ilan dan kec3wa dengan tvduhan itu selain meny1ifatkan ia fi1tnah. β€œTerlalu banyak f1itnah saya dapat sampai kata Seniman dan Finas bagi RM100,000. Saya tak […]

Continue Reading

Akhirnya Bella tampil dedahkan sesuatu bila suaminya Aliff buat luahkan yg dia masih sayang dan cinta bekas isterinya itu. Warganet terkedu dengan apa yg didedahkan.

Hi kepada semua pembaca Empire Media Network πŸ™‚ Moga komen yang murni murni dan baik baik je ye dibawah artikel ni! Selamat membaca! Jangan lupa like dan komen artikel dibawah πŸ˜‰ Tidak kira berapa usia anda dan berapa kali berganti pasangan, cinta pertama atau perkahwinan pertama selalunya yang teristimewa. Sebab itulah ramai yang tidak boleh […]

Continue Reading

Akhirnya giliran Faezah Elai pula dedahkan sesuatu tentang Aqish. Warganet terkejut dengan pengakuan yang dibuat.

Hi kepada semua pembaca Empire Media Network πŸ™‚ Moga komen yang murni murni dan baik baik je ye dibawah artikel ni! Selamat membaca! Jangan lupa like dan komen artikel dibawah πŸ˜‰ Pelakon Faezah Elai akui telah terputus hubungan dengan artis cilik yang kini sedang tular diperkatakan, Puteri Balqis. Mahu mencari semula Balqis, Faezah juga ingin […]

Continue Reading

Warganet terkejut Kamal Adli muat naik foto bersama Uqasha dengan caption rindu. Tak sangka rupa rupanya ini hubungan mereka.

Hi kepada semua pembaca Empire Media Network πŸ™‚ Moga komen yang murni murni dan baik baik je ye dibawah artikel ni! Selamat membaca! Jangan lupa like dan komen artikel dibawah πŸ˜‰ Posting terbaru Kamal Adli di Instagram membuat ramai peminat tertanya-tanya. Cinta dah bertaut kah? Kredit foto: IG Kamal menerusi sabuah foto meluahkan rasa rindunya […]

Continue Reading

Akhirnya tak sangka Asyraf Khalid bongkarkan yg dia pernah kena tengking dengan ibu tirinya Datuk Siti Nurhaliza. Warganet tak sangka sampai macam tu sekali dia kena tengking.

Hi kepada semua pembaca Empire Media Network πŸ™‚ Moga komen yang murni murni dan baik baik je ye dibawah artikel ni! Selamat membaca! Jangan lupa like dan komen artikel dibawah πŸ˜‰ Rata-rata peminat Datuk Seri Siti Nurhaliza pasti mengenali anak-anak tirinya bersama Dato’ Sri Khalid bin Mohamad Jiwa atau lebih dikenali sebagai Datuk K. Sebelum […]

Continue Reading

Sharnaaz semahu mahunya taknak lepaskan Nabila. Akhirnya Nabila dedahkan juga punca mengapa dia minta dilepaskan. Warganet terkejut bila tahu punca sebenar.

Hi kepada semua pembaca Empire Media Network πŸ™‚ Moga komen yang murni murni dan baik baik je ye dibawah artikel ni! Selamat membaca! Jangan lupa like dan komen artikel dibawah πŸ˜‰ Minggu lalu dunia hiburan tanahair dikejutkan dengan berita kakak pelakon dan pengacara terkenal, Neelofa, Noor NabiIa Mohd Noor, 35 yang mengesahkan sudah memfailkan perpisahan […]

Continue Reading