Isteri tak pernah nak insaf lepas beberapa kali kantoi dengan suami. Akhirnya suami nekad lakukan sesuatu sampai dia menyesal.

Aku Nur (bukan nama sebenar). Aku berumur dalam lingkungan 19 tahun. Dilahirkan dalam sebuah keluarga yang bahagia itu merupakan satu nikmat yang semua orang nak dan tak semua orang dapat. Dan orang itu termasuklah aku. Ya, aku dilahirkan dibesarkan dalam keluarga yang porak-peranda. Aku jarang share masalah aku dengan orang. Aku tak suka share dengan […]

Continue Reading

Lelaki ini nekad letak kamera dalam diam sebab pelik badan isteri penuh dengan tanda merah. Tergamak ibu buat perkara ini pada isteri.

Semasa saya menulis ini, sudah tiga bulan saya dan isteri tinggal berasingan dari ibu saya. Saya berkahwin dengan isteri sejak 6 tahun yang lalu. Dia adalah wanita pilihan ayah saya. Isteri saya tidak pernah bersekolah sejak kecil. Ayahnya orang Cina (driver lori balak) dan ibunya pula Orang Asli. Mertua tidak berkahwin. Isteri saya dikasari oleh […]

Continue Reading

Lelaki ini sengaja tak balik rumah sampai 4 bulan lepas isteri pertama benarkan dia bermadu. Bila balik je rumah terduduk dan meraung suami bila dengar penjelasan isteri dari pertama.

Foto sekadar hiasan. Sebak dan begitu terasa sekali dengan penulisan dari suami ini. Harap cerita di bawah ini boleh menjadi pengajaran kepada kita semua selepas membaca perkongsian ini. Ikuti perkongsiannya dibawah. Aku ada dua isteri, Ros ( isteri pertama) dan Diana ( isteri kedua). Aku dan Ros kenal tahun 2012. Kami kenal di tempat kerja, […]

Continue Reading

Akhirnya malam pertama status isteri terbongkar. Suami nekad untuk batalkan bulan madu lepas tahu semua tu. Tak sangka rupanya ini perangai sebenar isteri

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum WBT. Begini, aku telah menjadi suami hampir 2 tahun. Aku kenal isteri aku sekarang ni sudah hampir 5 tahun. Sepanjang perkenalan aku memang menjaga iktilat dan tidak mahu ada istilah didalam hubungan kami mahupun mata dan hati. Oleh itu, aku ingin cepat masuk meminang dan menjadikan dia isteri aku yang sah. […]

Continue Reading

Pelik ibu mesti menangis setiap kali tinggalkan dengan isteri. Saat suami pulang awal dari kerja nak gugur jantung lihat perbuatan isteri. Tak sangka rupanya ini yang isteri lakukan pada ibu.

Foto sekadar hiasan. Nama aku Azmir ayah aku telah lama pergi sewaktu aku berusia 12 tahun, maka Ibu lah yang menjaga serta menjadi ketua keluarga. Seperti insan lain aku juga amat mengasihi Ibu aku sendiri namun segala nya berubah apabila aku berkahwin pada usia 24 tahun dengan seorang gadis yang ku kenali di tempat kerja. […]

Continue Reading

Lelaki ini merungut sebab isteri gemuk tak sama macam perempuan simpanan lebih ramping. Akhirnya terduduk si suami lepas dengar jawapan balas daripada seorang ustaz

Foto sekadar hiasan. Setiap pasangan mengimpikan perhubungan mereka dihalalkan dengan perkahwinan. Namun dugaan tidak terhenti dan seringkali kita dengar hubungan perkahwinan goyah dengan kehadiran orang ke tiga. Di manakah silapnya. Apabila, masing sudah sah dimiliki, tetapi masih mudah melayan bila dig0da oleh orang lain. Perkongsian dibawah, seorang suami membandingkan diantara perempuan simpanan dengan isterinya. Lihat […]

Continue Reading

Disebabkan terlalu percaya isteri akhirnya suami menyesal. Tiada ank seperti tiada masa depan. Tak sangka rupanya ini yang isteri buat di office.

Assalamualaikum sahabat. Thank kepada admin jika sudi siarkan luahan hati aku. Aku teramat perlukan sokongan diwaktu ini. Aku adalah Ashraf, bekas suami kepada Syuhada. 9 tahun yang lepas, aku adalah pelajar Food Tech di sebuah IPTA. Sama bidang dengan Syuhada. Cuma dia junior aku. Fast foward, kami bercinta dan selepas habis belajar, kami decide untuk […]

Continue Reading

Isteri call sampai menangis. Apa yang berlaku masa suami sampai rumah memang mengejutkan. Tak sangka rupanya ini yang kakak ipar buat kat isteri

Foto sekadar hiasan. Setiap orang mengimpikan penerimaan isteri atau suami di sambut baik dalam keluarga sendiri. Namun tidak semua yang bernasib baik. Tular di laman sosial, Melalui laman Fb KRT ,seorang suami berkongsi kisah isterinya yang mendapat layanan yang tidak sepatutnya dirumah keluarganya sendiri. Ikuti perkongsiannya dibawah. Assalamualaikum. Kisah bermula bila ayah dengan mak aku […]

Continue Reading

Watak Aisyah dalam drama Nur rupanya benar benar terjadi dalam dunia realiti.

Drama bersiri Nur pada tahun lalu tidak dinafikan kehebatannya cerita dan lakonan para pelakon yang berbakat sehingga membuatkan ramai penonton terkesan. Bila drama itu sampai ke penghujungnya, warganet pula merayu agar pengarahnya menerbitkan sambungannya.¬†Maka terhasilkan Nur 2 yang kini menambahkan lagi keterujaan penonton terutamanya ramai yang geram dengan watak Ustaz Syed Hamadi (Azhan Rani).¬† Dalam […]

Continue Reading

Suami pelik isteri jarang masak kat rumah. Akhirnya dia nekad untuk intip isteri bila habis kerja terkejut rupanya ini yang isteri lakukan sebelum balik rumah. Patutlah kat rumah malas masak.

Foto sekadar hiasan..Assalamualaikum. terlebih dahulu saya nyatakan ni hanya nak minta pandangan dan pendapat sebab saya tak tahu nak luah kepada siapa selain kawan saya ni, dan ini bukan kali pertama saya guna acc fb dia, memandangkan dia tak kisah jadi saya nak buat luahan sedikit dan minta pendapat, saya seorang engineer, manakala isteri saya […]

Continue Reading