Lepas 3 bulan kahwin baru bersama dengan suami. Isteri terpaksa batalkan niat untuk berpisah gara gara kejadian malam tu.

Aku adalah seorang isteri, berusia 31 tahun dan berkahwin 14 july tahun lepas atas dasar paksaan keluarga. Sekarang aku mempunyai dua orang putera kembar yang ku lahirkan june yang lalu secara operasi. Sebelum aku lanjutkan cerita, aku perkenalkan suamiku dengan nama Man dan. Dia merupakan bekas teman lelaki semenjak dibangku sekolah menengah lagi. Kami bercinta […]

Continue Reading

Isteri tak pernah nak insaf lepas beberapa kali kantoi dengan suami. Akhirnya suami nekad lakukan sesuatu sampai dia menyesal.

Aku Nur (bukan nama sebenar). Aku berumur dalam lingkungan 19 tahun. Dilahirkan dalam sebuah keluarga yang bahagia itu merupakan satu nikmat yang semua orang nak dan tak semua orang dapat. Dan orang itu termasuklah aku. Ya, aku dilahirkan dibesarkan dalam keluarga yang porak-peranda. Aku jarang share masalah aku dengan orang. Aku tak suka share dengan […]

Continue Reading

Lelaki ini nekad letak kamera dalam diam sebab pelik badan isteri penuh dengan tanda merah. Tergamak ibu buat perkara ini pada isteri.

Semasa saya menulis ini, sudah tiga bulan saya dan isteri tinggal berasingan dari ibu saya. Saya berkahwin dengan isteri sejak 6 tahun yang lalu. Dia adalah wanita pilihan ayah saya. Isteri saya tidak pernah bersekolah sejak kecil. Ayahnya orang Cina (driver lori balak) dan ibunya pula Orang Asli. Mertua tidak berkahwin. Isteri saya dikasari oleh […]

Continue Reading

Malam pertama isteri lari tidur dalam bilik air siap bagi syarat lagi pada suami. Tak sangka rupanya ini yang suami lakukan sampai isteri jadi macam tu.

Bini kedua ni selalunya perampas. So aku nak cerita dulu macam mana aku boleh dapat title ‘isteri kedua’. Umur aku masuk 25 tahun. So korang nak tahu macam mana aku dapat title ni? Suami aku kena tangkap dengan madu aku iaitu kawan kerja dia sedangkan kitaorang dh bertunang dan tinggal lagi 3 minggu nak nikah. […]

Continue Reading

Tak sangka suami sanggup bersama dengan pembantu rumah di bilik padahal isteri tengah kemas rumah. Akhirnya apa yang terjadi betul betul buat suami insaf.

Saya nak cerita pasal bekas kakak ipar saya, kenapa bekas sebab saya dah berpisah dengan adik ipar dia. Jadi kakak ipar saya ni adalah istri daripada abang ex husband saya. kenapa saya nak cerita pasal dia sebab saya rindukan dia dan nak berbagi pengajaran untuk suami suami kat luar sana untuk menghargai perempuan yang sayang […]

Continue Reading

Lepas 20 tahun tinggalkan isteri akhirnya suami pulang ke rumah. Tiba tiba ternampak lelaki lain bersama dengan isteri. Tak sangka rupanya ini yang terjadi sampai suami nekad tidur luar rumah malam tu.

Sepasang pengantin baru yang sangat miskin tinggal di ladang yang kecil. Mereka ini masih muda. Pada suatu hari si suami membuat cadangan berikut kepada isterinya. “Sayang, saya akan tinggalkan rumah ini. Saya akan mengembara jauh, untuk mencari pekerjaan dan bekerja keras supaya dapat memberikan kamu kehidupan yang selesa yang selayaknya kamu dapat. Saya tidak tahu […]

Continue Reading

Tiap kali suami minta untuk bersama wanita ini elak sampai menangis. Tak sangka rupanya ini perangai sebenar suami sampai isteri dah tawar hati untuk bersama

Foto sekadar hiasan. Assalamualaikum semua. Aku harap sangat admin siarkan confession ni sebab aku perlukan pendapat orang ramai. Aku seorang isteri, suri rumah dan ibu kepada 2 orang anak. Anak kedua aku baru beberapa bulan. Masalah aku, aku tawar hati dengan suami. Benda ni bukan sehari dua. Tapi dah berbulan. Aku dengan dia ok, tak […]

Continue Reading

3 tahun kahwin suami boleh bermain cinta dengan budak sekolah. Bila tengok fb budak tu tak sangka ini yang suami buat dibelakang sampai isteri tergamam.

Foto sekadar hiasan. Hi. Aku tertarik untuk submit confession di sini selepas membaca confession, Aku juga pernah buat benda tak senonoh sebelum kahwin, bezanya aku buat dengan suami aku sekarang. kami hidup sebumbung macam pasangan suami isteri semasa kami masih tidak halal, dan kami berkahwin. Allah tutup aib kami. Keluarga kedua dua belah tidak tahu […]

Continue Reading

Pelik ibu mesti menangis setiap kali tinggalkan dengan isteri. Saat suami pulang awal dari kerja nak gugur jantung lihat perbuatan isteri. Tak sangka rupanya ini yang isteri lakukan pada ibu.

Foto sekadar hiasan. Nama aku Azmir ayah aku telah lama pergi sewaktu aku berusia 12 tahun, maka Ibu lah yang menjaga serta menjadi ketua keluarga. Seperti insan lain aku juga amat mengasihi Ibu aku sendiri namun segala nya berubah apabila aku berkahwin pada usia 24 tahun dengan seorang gadis yang ku kenali di tempat kerja. […]

Continue Reading

Malam pertama mertua larang suami tidur sekali sampai 3 bulan kahwin tak pernah disentuh. Malam tu suami balik tiba tiba marah isteri. Tak sangka rupanya ini yang mertua lakukan pada menantu.

Pernikahan adalah antara saat indah yang kita semua nantikan. Namun tidak semuanya bernasib baik sepertimana yang lain. Perkongsian dari wanita ini di laman KRT, berkongsi pengalaman yang ditempuhi saat berkahwin dengan pemuda ‘anak mak’. 3 bulan berkahwin tidak disentuh kerana mulut mertua. Ikuti perkongsiannya di bawah. Assalamulaikum. Min tolong hide FB saya ya? Kisah bermula […]

Continue Reading