Terduduk mak bila ank cerita semua pasal video tu. Meraung dia minta maaf. Dah ada cucu pun masih buat benda tu lagi. Tak sangka akhirnya ini balasan yang mak dapat.

GAMBAR SEKADAR HIASAN Assalamualaikum semua. Aku terpanggil nak buat pengakuan kat sini setelah baca kisah adik adik yang mak masing2 tidak setia ngan ayah diorang. Samalah dengan aku. Bezanya mak korang tidak setia masa korang budak budak. Mak aku tidak setia masa aku dah beranak pinak means mak aku dah bercucu pun. Dah warga emas. […]

Continue Reading